Чорный Евгений : другие произведения.

Манускрипт Войнича - версия расшифровки первых 20 страниц

Самиздат: [Регистрация] [Найти] [Рейтинги] [Обсуждения] [Новинки] [Обзоры] [Помощь|Техвопросы]
Ссылки:


 Ваша оценка:
  • Аннотация:
    В данной публикации предлагается новая версия прочтения т.н. "Рукописи Войнича" на примере 20 первых страниц по методу, который был предложен Дж. Стойко, с некоторыми методологическими уточнения. Данная статья - автоперевод на русский язык ( оригинал статьи " Чар Книга ( Рукопис Войнича ) - версiя розшифрування перших 20 сторiнок": на Trypillian Civilization Journal ISSN 2155-871X раздел Linguistics http://www.trypillia.com/index.php?option=com_content&view=article&id=100:voynich-manuscript-20-1v-10r&catid=50:linguistics&Itemid=64 или http://h.ua/story/313276/ ч.1 )

  автоперевод на русский язык
  ( оригинал статьи: на Trypillian Civilization Journal ISSN 2155-871X раздел Linguistics http://www.trypillia.com/index.php?option=com_content&view=article&id=100:voynich-manuscript-20-1v-10r&catid=50:linguistics&Itemid=64
  или http://h.ua/story/313276/ ч.1 )
  ----------------------------------------
  на Рис.
  Согласные кириллицы в соответствии с графемам оригинала в начале стр. 1v:
   согласно азбуки Дж. Стойко см. http://or-ch-blog.blogspot.com/2010/10/english-and-ukrainian-alphabets-john.html
  В таблице - Реконструкция возможных слов для каждого смысл-блока оригинала
  
  -----------------------------------------------------
  
  Чар Книга (Рукопись Войнича) - версия расшифровки первых 20 страниц.
  .
  История письменного раритета, известного как "Рукопись Войнича" (англ. Voynich Manuscript), в общих чертах знакома достаточно широкому кругу читателей благодаря, скажем, той же Википедии [1].
  В данной публикации предлагается новая версия прочтения т.н. "Рукописи Войнича" (далее - Рукопись) на примере 20 первых страниц по методу, который был предложен Дж. Стойко. Некоторые уточнения методологии, как и объективные причины возможных недостатков текста при реконструкции Рукописи были указаны ранее в статье "Чар-Книга. Из опыта расшифровки "Рукописи Войнича" [2]. Поскольку предложения [3] относительно организационных мероприятий, что позволило бы выйти на более научно достоверный вариант реконструкции Рукописи, не нашли поддержки, возможность ошибок в отдельных словах для ниже представленной версии в определенных фрагментах текста остается той же.
  Как известно, версия прочтения Дж. Стойко Рукописи, что приобрела свою популярность под названием "Послание Ориян Хазарам" [4], является попыткой реконструкции, состоящий из 9 страниц оригинала. В то время, как Рукопись имеет более 230 страниц. При этом, в Послании ... "страницы взяты из разных мест, начиная со стр. 15v [5]. Подобная "разорванность" в последовательности прочтения текста, конечно, всегда является причиной для недоразумений в восприятии содержания текста любого документа, статьи, книги.
  ...
  Предоставление текста реконструкции 20 страниц Рукописи с самого начала - это попытка представить более последовательный текст для возможности анализа и формирования общего представления о содержании (хотя также на основании только некоторого отрывка из всего объема текста). Понятно каждому, из опыта стилистического редактирования любого текста или перевода, что предоставленный текста надо понимать лишь как предварительный вариант. Окончательная редакция вероятных слов, пунктуаций, порядка прочтения - возможна только после получения текста реконструкции в полном объеме.
  Причина публикации такой предварительной версии прочтения 20 страниц Рукописи, в первую очередь, заключается в том, чтобы "снять" достаточно распространен скептицизм относительно правомерности самого подхода, который был предложен Дж. Стойко. А также, конечно, привлечь внимание и заинтересовать других в реальной возможности "расшифровки" текста Рукописи в полной мере.
  Для этого предоставляется возможность ознакомиться не только с текстовым вариантом реконструкции, но и с иллюстративными материалами расшифровки по строкам в сравнении с текстом оригинала. Версия прочтения, что предлагается, в общем, относится к варианту "мировоззренческого характера" из двух тех, о возможности которых говорилось в предыдущей публикации на примере стор.77v и 77r [6].
  Одновременно на примере иллюстративных материалов к стр. 1v и 1r, можно ознакомиться с определенным вариантом прочтения текста Рукописи и за "рецептурной" тематикой (строки синим цветом, ссылки - см. в конце статьи). Для этих же двух страниц осуществлена реконструкция по отработке высказанной гипотезы о возможности прочтения письма Рукописи в обратном направлении - по схеме т.н. палиндромных текстов (строки красного цвета, обозначенные знаком &).
  По существующим, пока, возможностями обработки текста оригинала, такое "раскрытие" записанной в Рукописи возможной информации было осуществлено с наибольшей полнотой только на примере к стр. 1v и 1r - чтобы в определенной степени предоставить подтверждение гипотезе о магии текста Рукописи, которые были высказаны по результатам реконструкции стр. 77v и 77r. Нужно заметить, что, для всех без исключения страниц, предоставленные варианты возможных слов и словосочетаний для каждого смысл-блока [7] оригинала нуждаются еще в своем дополнении на более высоком уровне лингвистического анализа. Чтобы можно было действительно говорить о полноте проработки каждой страницы Рукописи.
  ...
  Для привлечения внимания к гипотезе о содержательной многомерности текста, как принципиального свойства оригинального письма Рукописи, перед предоставлением текста 20 страниц "мировоззренческой тематики", предлагается на примере одной строки ознакомиться с тем, что свидетельствует о правомерности такого осмысления "чародейственного письма".
  
  1-я строка страницы 1v.
  По моему разумению, прочтения строки, с которого начинается Рукопись, позволяет прекратить дискуссии как о правомерности самого метода, предложенного Дж. Стойко, так и украиноязычного происхождение данного текста. Уже сама по себе эта первая строка является красноречивым фактом и свидетельством для любого скептика. Поскольку, показывает, что, используя азбуку-соответствие Стойко, действительно получается набор согласных, которые позволяют реконструировать первоначальную фразу Рукописи по варианту: То подаю все, уповаю, как Божий велит.
  Эта фраза указывает, что мы, действительно, имеем первую страницу, с которой начинается Рукопись. Во всяком случае, это вполне вероятное начало для всех страниц, которые были переплетены в порядке, который сейчас известен. Предполагать, что подобное прочтение (порядок расположения и сочетания в смысл-блоки данного набора согласных) является каким-то случайным совпадением - вероятность подобной случайности находится за пределами разумного. Или есть пример отрицания реальности, в силу каких-то далеких от научных интересов причин, не говоря уже о теории вероятности.
  Во-вторых, уже одна эта первая строчка, как отдельное предложение, дает возможность увидеть и постичь многомерность письма, которое было применено для создания этой Книги.
  Предоставляя отдельно, как пример, варианты возможного прочтения этой строки, надеюсь, это станет и обоснованием того, почему именно один из этих вариантов уже определялся в предыдущей публикации таким, который начинает всю эту многостраничную Книгу - работа над которой продолжалась не один месяц, а то и год.
  
  см. на Рис.
  Согласные кириллицы в соответствии с графемам оригинала в начале стр. 1v:
   согласно азбуки Дж. Стойко см. http://or-ch-blog.blogspot.com/2010/10/english-and-ukrainian-alphabets-john.html
  В таблице - Реконструкция возможных слов для каждого смысл-блока оригинала.
  
  Ниже приведены некоторые варианты образования возможных предложений (с известным подбором наиболее соответствующих слов для данного русскоязычного варианта, хотя эти слова не везде имеют требуемое соответствие между графемами оригинала и согласными в словах, как для случая с подбором украинских слов):
  
  1. То подаю сие, уповаю, как Божий веле
  2. Те события все по веку Божий велет
  3. То событие осяет век - Божий веле
  4. То подействует все - повыкует Божий волю
  5. Тупое действие сие, по вояку, Божий велит?
  6. То по душе - повет как Божий веяло
  7. То упадет все, повеет как Божий волю
  8. То пойдет все, повеет, как Божий воля
  9. То подуше в пеленках, [9] как Божий велет
  10. То пою в духе, пою [10] возраст Божий и волю
  11. Тупое действие сие уповает - как Божий веле?
  
  12. То подашь пиво, как Божий велит
  13. Поведай пиво, как Божий вольет.
  14. То поедает все пиво в кубе - еда ей вялая
   .
  Даже из этого, далеко не полного, примеру с 14 вариантов возможного прочтения первой строки, думаю, вполне понятно, что и другие строки оригинала имеют подобное "содержательное многозначие". Это надо помнить и учитывать, знакомясь в дальнейшем с вариантом реконструкции 20 страниц.
  
  ...
  Пояснения к реконструкции 20 страниц Рукописи
  .
  Перед предоставлением текстового варианта версии текста, некоторые пояснения о предположениях и обозначение, использованны при осуществлении данной реконструкции первых 20 страниц:
  1. Основные предположения относительно уточнения азбуки-соответствия Дж. Стойко остались теми, что уже были предоставлены [11]. Некоторые дополнительные уточнения, появившиеся в результате обработки новых страниц - можно проследить через иллюстративные материалы, хотя для обобщенного заключения они еще требуют исследования.
  2. На основании предварительного анализа по тексту реконструкции логической связи содержания на определенных страницах и некоторых графологических особенностей - сделано предположение: для некоторых страниц рисунки есть средство разделения страницы для соответствующего написания (следовательно и последовательности прочтения) текста не как единой строки, а как текста, написанного в два (или больше?) столбика. Хотя и с довольно четким (!) соблюдением определенной общей линейности в строке. Хотя в любом случае порядка написания, это указывает на наличие для автора текста определенного смыслового сочетание такой "единой" строки.
  Характерным примером этого является стр. 1v - если посмотреть оригинал [12]. Вопрос о порядке прочтения требует отдельного исследования и в связи с наличием разделения текста на абзацы. Следовательно, вопрос заключается в выяснении наиболее вероятных схем написания текста, из которых возможны:
  а) текст написан как цельный для каждой строки,,
  б) текст был написан сначала полностью в столбик слева от рисунка, а затем справа,
   в) текст написан по колонкам для каждого абзаца - сначала слева, потом - справа?
  Для текстового варианта представленной реконструкции для всех страниц, где текст делится рисунком, придерживался порядок согласно схемы а) или в), как в случае для стр. 1v. Нумерация строк для таких страниц сохранялась единая, с обозначением л - левая колонка, п - правая.
  3. Желтый цвет фона в иллюстративных материалах - места, которые пока являются "непонятными" в силу разных причин.
  ...
  P.S.
  Для расширения возможности обработки текста оригинала, ускорение процесса получения полной реконструкции текста, хотя бы по одной тематической версии, нужна помощь (финансовая или техническая). Для тех, кто имеет возможность и желание оказать такую помощь, обращайтесь по эл. адресу - буду приятно удивлен
  e-mail: echorny[@]yandex.ua (не забудьте убрать [ ]).
  .
  NB
  Как уже отмечалось, при ознакомлены с текстом реконструкции любой страницы, надо учитывать, что каждая строка оригинала, в смысле "содержательное многозначие", подобна тому, как это было показано для первой строки.
  
  Версия мировоззренческого характера (от стр. 1v до 10r) [13 - иллюстративные материалы к стр. 1 - 10: http://or-ch-blog.blogspot.com/]
   Новую (уточненная в сентябре 2012г) редакцию реконструкции см. http://www.proza.ru/2011/01/26/1215 или http://www.mykola.com/index.php?option=com_content&view=category&id=39&Itemid=34
  
  1v
  
  1.л /[14]Те подаю усе,/уповаю, як Божий/волiє/
  2.л /Усе оте не наше/поборе/вiра/i впасе/
  3.л /Кому путь осяє?/ Путь яве, путь осяє/пiд усе?/
  4.л /Як воля/повiє та нова,/яка бо зрiє,/яка бо зло/
  .
  5.л /Що виєте: моє усе?/ Пiд волю/яка бо зрiє/упущемо буле/
  6.л /Повiє те усе/поволi/опутав, але/пiд волю/яве те буле/
  7.л /Своя/воля/певне надає?/ Поневоле/як воля/путана ся/
  8.л /Уявiть- воля пiдволе/ Ту волю те не упасе,/повале тишу/
  9.л /Пiд вiру/ в те буле-/повале/кволу тишу /як буря/
  10.л /Ота бо вiра/повiє оте понесе,/яке буле -/повикосе/
  .
  1.п //Волю оту понесе,/по бурi,/у пучi бурi/бає зло
  2.п //Як повiє -/лють уяви якось/ Уяви тi вiки бурi/повикосе
  3.п //Як те пiднанесе/питаєся?/ Твою оту повикосе/кабалу?
  4.п //Удвоє понесе,/уповаю,/та викосе
  .
  5.п //Яка буря /понесе/оте i викосе?/ Витiви Божий/пiдвiє пiд усе
  6.п //Як волю понесе/повiк яве/ Уловили/опис/питаю ся?
  7.п //Суть волi/окови, але/як влове/ Усе ту волю/оковує, але/позива якось
  8.п //Поволi/опута i волю/повикосе/ Повеле/як Божий
  9.п //Пiд мале/як понуре/в оте повiє/як буря/i повикосе
  10.п //Де повикосе/ще i волю,/повiє як буря
  
  ...
  1r
  
  1. /Цього опис дає/усе те буле/ Бурi/усi ото Божий/пiдволе,/пiдведе усе/ Путає де надiю/усе отведе/пiд волю якось
  2. /Де вiра ся/путь будує/в Iру усе/тебе узрiє/ Пiд оте Божий/пiдбирає,/бо надiя/i пута убере/ Пута убирає,/як обiйма/окови
  3. /Дає усе Боже Ор[15]/пiдня утiше/ У вiрi/устоє Божий/пiде у вiки/ Питав буря ся/путає надi/як обирає Божий досi/якi були
  4. /Дiю уважай-/яве ото нинi усе/ В оте нове дає, де влове оте усе /пута забере/як Божий/ Яве ту Божий/вiру,/яве тобой
  5. /Дiя бо зрiє ся./упине бурю/ Путає Божий/пуще бурi/опече Божий/ Усе як бурю убозi пiдсiє
  .
  6. /5-ть/вiка бери/пiд усе/ Пiдволе/пуще все,/висiкая бурю/по надi/ У пуцi[16] яве Божий/пiдво, як буде усе
  7. /Ся пiднесе?/ Пiдвикосе,/яве ту повагу,/яве ото поволi/ Появу питає ся?/ Вiда упасе,/як убозiй/по вiрi/те вiдає
  8. /Як Божий/пiдведе -/у пуцi волю,/пiдвикуси/ Як убозiй/вiру/утяне в косе
  .
  9. /5-ть -/усе яке убозiй/пуще надає Божий/ Воля де пуще нього?/ Усi ото убозiй/пiдво пiдсiє,/упуще вiки бо уне надiя
  10. /Явить/подив/та подиви ся/ Яве оте бо зоряний/ Вiтає нове, але/яве тобой/ Пiдво якi убозiй/дає путь ся/як Божий
  11. /Пiдво усi,/путнє усе/твоє як Божий/пущає усе/ Пуще у вiки Боже ладує,/питає нас,/пiдня/волю яку убозiй кує
  12. /Як убозiй/Божий/повале ?/ Вiк Божий/по вiку убозiй?/ Покусу/яве ту убозiй/ Кожий/путає усю/ту волю
  13. /Як Божий/пiд путнє се/потворе?/ По вiрi/пiднесе/ Танула/поволi,/поволi/отмiряє/i поборе
  14. /Пiдво[17]/повале?/ По вiку май/те пiд усе/ Твоя нова/яка вiра?/ Повiє як Божий/пiдво/тi нинi во зло
  15. /Се уповаю,/ото понесе/пинять убозiй/ Пiд нову ще пiд волю/як сук усiкає/ Потяше,[18]/як обузу, путане
  16. /Усе ото яве/пiд волю/ Пiдня,/твоє як пiднесе -/пуще не було ся,/як було убозiй,/як убозiй/путь оскудiє
  17. /Як побере /пiд пута Божий-/яве ту Божу дiю, понесе/ Де посiє пуще оту волю,/путане уладує,/як би вину ото яве
  18. /Подво тi/по вiрi/понесе,/як убозiй/путь всiє/ Вiтаю волю, /яка є Божа озiй
  19. /Пуще вiє/пiд Божий,/пiдво тi позаносе/поволi/ Отi пiдво, якi нинi у дусi/пiднiс,/що скине наше,/псує, рве як буря
  20. /Се як убозiй/повеле,/як убозiй/опутає буле?/ Як буря/пiднабере/те Божий,/як буря,/пiдня усе,/опутає у бурi
  21. /Уповаю,/умiє /те Божий/ Пiдвiє Божий-/явить волю / Як Божий/це убере,/опутувало/яке Божий?/ Питає в лиха буря
  22. /Се помусе/явить бiду/ Явиться/як Божий,/яве тупе i унесе твоє те Божий/ Уведе поволi/та злобу упасе яка буде
  23. /Як панове,/пiдвикуси?/ Твоє пiднесе/питає ся?/ В оте/понесе,/те нинi усе/та нанесе,/як було/по оту вiру
  24. /Пiдво дає-/по волi/повiють?/ Оповите усе/оповито i несе/у купi Божий
  
  ...
  2v
  
  1. /[19]Твоє важай/понове ще по вiрi/ Яве ото Божий, яве як убозiй/по вiрi/ Яке бо зрiє/пiд оте усе
  2. /Те пугає та посiє/пiдво/пiд волю/ Своє ото повiє,/але воно нинi дає/своє оте усе/ Повiє Ор/як Божий
  3. /Моє ото упасе,/повiр,/але пiдсi/поволi повикосе,/повiє як убозiй/ Попутає усе/як Божий
  4. /Пiдво/повилове-/понове Ор,/повiє як Божий
  .
  5.л /Те по вiрi/пiд усе/як би зжуй-/понять висi//
  6.л /Як вiра/повеле?/ По вiрi/помалу,/та не мало,/посiє/путяше//
  7.л /Як Божий,/уповаю, ото понесе?/ Святе нам усе,/уповаю, те зведе?//
  8.л /Повiє твоє iз подня -/повiр,/поневоле,/поволi/як волю викосе
  .
  5.п //Де пiднесе/яку вiру,/повеле/як Божий
  6.п //Як Божий/яве - оте по вiрi/побий
  7.п //Упне надiю/у пору,/упне Божий
  
  ...
  2r
  
  1. /[20]Те усiкає убозiй усе/суще по волi,/яке Божий/вiтає поболє / Суще по Божий/путь волi даси
  2. /Яка вiра повiє у Русi?/ Путь обере i де/ Пiд вiру,/питаєся,/не ота уява?
  3. /Святе Божий?/ Потянеш усе?/ По вiрi/упасе/усе якось/ По Божiй
  4. /Пiд Боже якось?/ По отi вiки якось?/ Пуще уся/кабала дiє/ По уявi то Божiй як?
  5. /Витiва по вiрi/буле?/ Пiд вiк Божий?/ Повеле як у бiй?/ Усе ото по Божiй /як у бiй?
  6. /Дає Божий,/яке убозiй яке?/ Яка та воля/де вiра?/ Усю оту волю укосе/ Купували/i купиш,/питає ся?
  7. /Пiд вiру/путь осяє,/як Божий сяє/ Повале - як убий
  .
  8.л /Те усе - яке убозiй/пiд Божий?/ Сво усi,/де/пiдволе,/цвяхи бий///
  9.л /Коли дає пiдво -/те воля/пiднанесе?/ Свiт несе,/усе твоє якось/удаве////
  10.л /Досвiт усе/повеле Божий,/пiдволе/пiднять усе/як Божий////
  11.л /Сапає убозiй/кабали/посi/ Яка булава Ора?/ Пiдбий/яку у бiй?////
  12.л /Ви ту волю/посiя,/повiр,/опута вiру / Сю вiру/бий/i побий////
  13.л /Пiдво/усi тi нанесе,/понесе/як Божий,/попутає ся
  .
  8.п //Усе те пiд/волю пiднанесе,/як Боже лихо усе
  9.п //Повале/усю тишу/як убозiй,/яку Боже давал
  10.п //Потяне ся -/ту неволю/дає Божий/ Дає добожий
  11.п //Владу /Божий/пiднанесе/потвору
  12.п /Дає Божий / поняти усе,/упасає тишу,/де була
  
  ...
  3v
  
  1. /Та має Божий/пущу мiру-/свята мага/пiдiб`є/путь волi/ Се твоя Божий дiя-/воля ося
  2. /Як бажає, укосе/свята нинi воля,/явить нинi миру/витвори/ Волiєш оту воля/кволу,/яка бере?
  3. /Втома зла/поволi/пiдволе,/де нинi надiя/повезла/ Помсту бо злу/явить убозi
  4. /Своє як буря /подiє,/нанесе /та упне волю/ Яве те буле /окови Iрiю -/упне бурi, не ний
  5. /Усе понабере,/яве ото по убуле, / повiє у Iрiю,/поборе/путь ся
  6. /Вiра /панує у мрi,/твоє Оре/повiки бiльше,/поб`є зло
  .
  7. /Ото по мiрi/яве оте i поб`є зло/ Повiр,/пуще бо зло дiє/
  8. /Усi тi посi/та повiє зло,/повiр -/попит волi/яве тобi
  9. /Усе ото не нам бурю/явить неволя,/опутає муками бiльше,/повiр,/опутає усе
  10. /Ум повiдає,/як гожий/свiт пiдволе,/яке бажає зло/ Поволi/явить бурю сю
  11. /Пiдво/у пiдво путь увиє/ Путь ся -/ото повiр,/повiє як Божий/повiє зло
  12. /Яву/i пiд/повiк обозрiє/ Усе ото пишу, /ото повiр,/те поб`є злу/дiю
  13. /Пiдбере/пiд те Божий/свiт упасе,/осяє отi усi/путi булi/i путь осяє
  14. /Як убозiй/пiднеб`я зле-/усе те небо зло
  
  ...
  3r
  
  1. /Ото пiднове де/своє ще буле,/поволi/опутує волю,/як би жили зле
  2. /Се по невiрi -/по вiрi,/яке бо зло?/ Святе поб`є зло/i поб`є зiло
  3. /Ви по вiрi/своє поневiряя,/повели/як Божий,/питає ся?
  4. /Де понесе,/повiр,/по буле/поб`є зло/ Поб`є зло,/уповаю
  5. /Свою ту воля/поволi вилаєш,/де/поб`є зло,/опутає волю
  6. /Усе путає Божий,/по вiрi/путає во зло/ Яве оте буле яке бо зло
  7. /Явити поволi/своє як Божий-/повiє зло/ Пiдво злi/як би злива
  8. /Осе пiдня вiру,/повiр,/поволi/явиться/як би злива
  9. /Пiдво,/говоре,/пiдновлює як би злi/ Уяви ото повикосе/волю
  10. /Усе яке буде,/поволi опутав у зло
  .
  11. /Що поневоле/пiд волю,/де оволодiє/пiд неволю i пiднесе
  12. /Уяви те гукає Божий/свiт по вiрi/ Своя де повiє хиба зла,/випитуєш?
  13. /Свiт нинi усе/святе/пiднесе/ Свiт викоси, а своє те пiднеси -/у пень викосе
  14. /Повiр,/своя хиба зрiє,/явить нинi усi/сво тi наноси
  15. /Ото пiднiма бурю ви злу,/пiдбирая/вiру,/повiр,/воля подуше,/упивая зле/ Явою оте повiє зло/ Вища вiра бере
  16. /Явити неволю,/поволi де/поневоле/ На те пiдсiє/у свiт нове зло,/свою ту волю/як Божий/ Доволi нинi зла
  17. /Де винув зло -/явить нове зло/ Усе оте нове якесь -/своя та не нова кабала/у добу злу
  .
  18. /Що поневоле у окови злi?/ Пiдво як Божий/сво щепе у вiру/ Своя ще воля/вище повале, святе усе/ Маєте волю во зло
  19. /Яве ота, повiр,/воля,/поневiряя,/свою невiру/ Як би узрiє/святу неволю -/своє дає Божий/ По вiрi,/питає ся?
  20. /Усi поневiр`я/поволi /яве як Божий/ Поволi/дiє/Божий/ Явить волiє вiру бо злу?
  
  ...
  4v
  
  1. /Щепи має важай/то пiд нами/та повисає / Повiє ще посi,/якi воля кидає/ Коли вiк
  2. /Воля/понесе,/упасая,/питаєся?/ Пiд те, повiр,/пiд нами/поневiряєся/ Повiє лихо усе
  3. /Пiдво/у пiдво?/ По Божий/пiд Божий/яке Божий?/ Своє як Божий?/ Має обереги зло.
  4. /Своє те посiя,/своє i питаєся?/ Повiє оте нове, але/як Божий,/питаєся?/ Повiє Божий
  5. /Пiдво Оре,/пiдня нашi,/не утяв/ Ви ото важай/пiдня усе?/ Святе поважай/ Повiє яке убозiй
  6. /Усе ото повисає,/пiдво тi посiя,/пуще викосе
  .
  7. /Ота вiра упасає/ Пiдня невiру,/повiр,/пiдво тi посiя,/пуще усе укосе
  8. /Волю май/по вiрi/ Путi волi -/пiдво/явити вiру/ Путi вiри усе
  9. /Своє втям,/зжуй по нову зле,/попитає ся/пiдвиться/як Божий
  10. /Яве ото Божий,/пiднавiє,/явить нам як усе/ Поволi/повiє те нове як усе
  11. /Пiдво/тi по невiрi/пiдвiє як усе/пiд оте Божий/ Свята воля - як Божий
  12. /Сво тянеш/пiдво/явить неволю/ Дає те нинi усе/ Пiд бурю по бурi вкосе
  13. /Пiдвикосе,/де по невiрi/повiє - твоє укосе/ Пiдво як Божий/святi осяє
  14. /Яву повикосе,/посiя те наше,/по отi муки усi
  
  ...
  4r
  
  1. /Твоє - кабалу посiє/пуще бо якось/пiдневоле/ Волю/пiднанесе,/смиє ото наше/ Яке важай,/по вiрi/усе ото ваше
  2. /Як пiд вiру,/пiд волю/пiдволе/путi волi?/ Пiд отi посi/побажай -/угадаю/ По вiрi Божий/повiє зло
  3. /Явите поволi,/поголе посi -/побажай/своє ото Божий/ Яке Божий/пiд убозiй?
  4. /Святе поволi посiя,/усе утiше/як Божий/ Явить Божий/путi усi
  .
  5. /Що сiє як Божий/сво оте посi,/якiсь оте усе укосе
  6. /По вiрi/пiдсiє оте i посiє,/якесь ото понанесе
  7. /Святе, важай,-/путi волi,/як гожий/опутав зло
  8. /Пiд вiру,/пiд волю/пiдволе /путi усi?/ Пуще воля якась?
  9. /Як Божий /путь яве, упасая? / Оте упасе/ту вiру Божий
  .
  10. /Ви як були/пiд вiрою/пiд усе пiдволе/пуще Божий
  11. /Своє ото поважай./пiднабери/своє ото усе
  12. /Де можий,/побажай/по Божий
  13. /Як Божий/пута нашi?
  
  ...
  5v
  1. /Твою упине вiру, /повiр,/усе оте понесе/ Що пiдво якi/по волi дає/повiк Божий/ Сутєве зжуй/яке Божий
  2. /Як поволi/пiдсiє/по волi, /яве ото Божий/ Як убозiй/путає вiру?/ Повiє ота дiя,/усе повiє ще вiра яке зло
  3. /Святе повiє/,усе ото яве Ор/як Божий/ Яке Божий?/ Яве ото по вiрi,/яке Боже Ора/своє/ Як би уриє по вiрi/окови
  4. /Свята вiра,/пiдня надiю,/яве оту волю/ Усе то, важай,/пiдволе/яке Божий -/путає вiру/ Яве те i упасе ото Божий
  5. /Пiдво тяне неволi,/повiр,/по нову ота воля/ Яве оте поволi,/як Божий/кабалу/повале/ Повiє ото Божий
  6. /Витiвали/поволi -/хиба узрiває, як зло
  
  ...
  5r
  
  1. /Та пiдвикосе/це, уповаю, усе / Путь у висi/яве Божий/ Яве у бурi владу усю,/помикаєся,/як тi пiдсi укосе
  2. /Випнися -/явить наш/свiт Божий/у пiдво/ Путь у вись:/потянеся -/понесе/ Втяне живодiю,/яве оту волю
  3. /Своє Божий/яве ото бiй,/посiє/ Як Божий/витинає мiй,/повипутає усе,/витяпає усе/ Святе - повикуси
  4. /Яву оту, убозiй,/пiд Наву косу/побий/ Де,/по невiрi,/повiє, питаєся?
  5. /Оте посiя/пiдво якiсь/сво обожуй/ Поволi воля дiє/ Пiдво/святi понови,/як можий,/пiдво якi обожуй
  6. /Повiє,/по невiрi понесе,/своє миная усе, сво усi тiнi нанесе/ У свою невiру/опутаєся/ Пiдмиє отi пiдсi,/укосе
  7. /Святу уяву маєш,/та не нашу / Опануємо тi посi /пiд викос
  
  ...
  6v
  
  1. /Твоє - буря i усе дає бурю, i понинi та буря /своє бере/пiд вiру/ Побоща[21] посiя,/де/понабере/по бурi/явити посi?
  2. /Вам дає/по вiрi?/ Попитає усе,/своє на те побудує?/ По нагодi/вiки бо зужiй[22],/та понесе/по вiрi по Божiй
  3. /Своє Боже Ор / путь сiє/ Поволi /мав i помає[23] путь се/ Опиняя отповiси/ Путь ся/явить волю,/у дусi повiдає
  4. /Осяє пiд путь ся/усе ото помає ся,/де вiдає/ Усi хиби косi, /якi посiя,/якi носе/i має то викосе/ Усе ото викосе
  5. /Хибу узрiє,/пiдiб`є,/помає хибу злу/ Хибу злу/явить вiра/ Уявите усi -/яка воля кому зло
  .
  6. /Ото повикосе/пiдво i пута малi,/повипитає усi /дi
  7. /Усе повiда/се повеле/як Божий,/опутає волю/кволу
  8. /Усе, повiр,/по вiрi/явить i понесе,/своє i твоє зло
  9. /Ви - мове - кабала,/по вiрi/пута Яву у злу/дiю
  10. /Своє те повiє як,/усе понабере/та покосе
  11. /Але вiра/поборе,/яве отi ба[24] злi,/опутав злi коси
  12. /Усi ото повиоре/пiдсi/ Своє тобi зло,/питаєся?
  13. /Усуває як Божий,/питаєся?/ Дає/по вiрi/вiн надiю/у горi
  14. /Свiт вiри/поволi/опутували,/утопе i булаву косе
  15. /Уповаю, путь се,/де/Вiда/упасає,/де/убозiй/обирає
  16. /Уява упасе?/ Пута убере/i потаврує,/питаєся?
  17. /Усе по Боже Ору/путь у буле?/ Путає вiки бо зла /укоси?
  18. /Усе ото, уповаю, опутували,/по онде/потаврує
  19. /Впав лише/у тупу вiру -/посiє/оковире
  20. /Яка по вiрi/повiє лиха буря?/ Явить волю /як Божий
  21. /Усе по невiрi, /повiр,/яве пута бо зло
  
  ...
  6r
  
  1. /[25]Це ви - бурю/сiя!/ Пiд волю/повале вiру/ Пуще умале,/повiр,/ попит// Повiщаю - повале,/уяву оту поб`є зло
  2. /Як Божий/попит се/по вiрi/помiряє,/отбере,/питає ся?// Опута вiру,/повiє оту владу
  3. /Це визнає бурю/та пiдвиоре/пам`ять усю/ Вiдаю,/понове нужду// Усе те нам Ор /усе ото Божий/як б`є зло
  4. /Як буря,/повiє де,/пiдня вiру,/повiє, питаєся?/ Уяви ото поб`є зло/ Усе Боже Ор упасе/
  5. /Оту бурю/явить можий,/пiдня надiю/ Усе оте буле осяє,/опитає Божий// Яве яке бо зло
  6. /Вiра/була,/як Божий/путь бає зiло/ Яве твоє зло/потає Божий// Усе як Божий
  7. /Яке Божий?/ Своє як Божий,/повiє де/поволi,/явить Божий дiю
  8. /Усю повале/потвар[26],/iще поубере/пiд нове/путь Божий
  9. /Як буря/пiдневоле,/де те Боже вiкує у бурi?/ Яве оте Божий/по вiрi усе
  10. /Ото повiє у Iрiє/путi новi якi/описую/ Повiє у Iрiю -/муки пiднi/у вiки
  11. /Се поубере/волю, поб`є зiло/волю,/помає те Божий
  12. /Вiру/пiд волю/опутав зiло,/по вiрi/путаєся?
  13. /Сво пута у волi -/осе вiк Божий/путаєш?
  14. /Усi пiдво/отi Божий/осяє те Боже зiло
  
  ...
  7v
  
  1. /Що воля ся пiдсiє, /пiднесе, /а ото повикосе? / Своє ще посiє?/ Витi пiд волю /укоси якi Божий /оте пiд вiки викосе
  2. /Повiю - посiю/ Питаюся, /як Божий/своє те сiє?/ Попущає усе/як Божий,/путає волю,/путає усе -/питаю як?
  3. /Свiт упасе,/укосе тi посi/ По те маєш/тi/пiдсi,/тiше/ото усе/оковире,/понанесе/ Волю/понове /лихiшу
  4. /Повiє ото нинi оний,/яве нинi бурю,/повiє де посiє/ Якi убозiй/пiдвi/те пiдсiє?/ Пiд волю,/яка нинi не дiє,/квола?
  5. /Купив як Божий/святi посi?/ Понинi усе/ото понаносе
  .
  6. /Та по вiрi/пiднова яка, /пiднове яке Божий?/ Пiдiмає якi Божий?/ Уяви тi пiдво, але пiд волею,/яка убозiй/своє дає
  7. /Яве тi пiдво - кине мiй,/повiр, по нову Оре/ Яву як Божий/пiдiмає ото упиняя/кволе/ Квола/як вiра/у Божий
  8. /Святе нинi онове/Ор,/повiє/по моєму якось/ Святе понесе /ото нас/ Має та повiє Ор/як Божий
  9. /Пiдво/тяне новi,/якi Боже Ор/по Явi те посiє/ Яка вiра,/як неволя/укосе?/ Яка воля - яке Божий?
  
  ...
  7r
  
  1.л /[27]Це по вiку Божий,/пiдво ще понасiя,/стояв//
  2.л /Як понанесе/те нове,/а оре/пiд вiру?/ Яке ви лихо//
  3.л /Випне надi/по нову якi Божий/пiднанесе//
  4.л /Свiт оповiє,/повiє/лавою понесе/як Божий//
  5.л /Має Боже Ор/яве ото Божий
  .
  6.л /Те пiд волю яве пiд нашу/ Своє ото воно надає,/путь волi укосе//
  7.л /Якi пiдво усе/опутували/поволi?/ Яве ото поволi/якi убозiй//
  8.л /Уяви - те понесе,/яке нинi не надане,/повитягає/ Сво то описи//
  9.л /Сво тяни посi,/волю/поважай/ По волi/пуще i несе//
  10.л /Де /є по убозiй?/ Повiре -/як Божий/попитає се
  .
  1.п //Пiднесе/сво Вiди,/пiднанесе/ Поборе i впасе
  2.п //Як понесе,/то понесе -/яве отi посi/ По ним укосе
  3.п //Усе ото понанесе,/святе пугая/по болiє яке
  4.п //Усе понесе/та по муди /увиє як Божий
  (5 рядок з правого боку вiдсутнiй)
  6.п //Уяви ото повiє Ор,/повiє Божий
  7.п //Пiдiме як усе,/пiд волю/оповите пугая
  8.п //Пiд волю,/та не нашу,/повiє оте усе/як убозiй
  9.п //Пiд путь сiя,/уповаю, посiє/те повiк
  ( 10 рядок з правого боку вiдсутнiй)
  
  ...
  8v
  1. /Путає вiки - диво випитує/ Давали/пiд волю/явити волю/поволi?/ Вище панує Божий/ Вище усiкає Божий /i дає Божий
  2. /[28]Пiд пута булi/добирає/ Повiє Ор,/пiдня, Божий/пiдво оре,/посi тi посiє/ Яве ото Божий/на оте усе
  3. /Своє укосе,/опанує буле/у дусi-/повiє у Русi/ Понабере/ i пiдволе/ По Божий,/пiд Божий/як воля буде
  4. /Якi пiдво, але/пiдволе/кабала/ Пне у бiй,/путi обирая,/пiдня буле усе,/яке Божий/побирає ся
  5. /Поволi/повале,/як буря/ Яву оту поборе / На оте Божий/опутає волю,/як бурю
  6. /Як Божий/опутає бiй?/ Усi отi посi/понасiє те Божий,/якi убозiй/убере
  7. /Пiдвi/тi повале/ Як буря/пiднесе,/пута убере,/повитi убозiй,/у Русi?
  8. /Уяви то повалить пiд/ Повале/поволi / Повале -/пита Божий/як убозiй
  9. /Пiдвiяли -/нариє i у полi/ Повiє тi посi/поволi?/ Питав Ора/по Божий
  10. /Де побере посi?/ Винне де викосе/та понесе, що посiє/ Пуще бере во зло
  11. /Де вiра, убозiй?
  .
  12.л /Ще по бурi/повiє,/рвали/як буле,/пiдня бурю//
  13.л /Та повiр,/уяву оту поборе,/яве тугу//
  14.л /Пiд вiру/яве ту волю,/улове те Божий//
  15.л /Вiру /по волi/по мой -/пнуть усi?//
  16.л /По вiрi -/опиняє бурi/ i пнi убирає//
  17.л /Як убозiй/понабере/як Божий?
  .
  12.п //По нинi яве ото Божий/по буле/як Божий
  13.п //Повiє те убозiй,/та нова тиша/ Уяви - ото вiра посiє,/дбає оту бурю?
  14.п //Пiдволе/ту волю,/побирая/ Потянеш/отi посi,/путь бо у злi
  15.п //Повiр -/пне убозiй,/побере/ Понинi тiше,/повiр -/досi
  16.п //Яве отi посi,/якi повириє,/повiк унесе/ Повiє/Ор Божий
  
  ...
  8r
  
  1.л /[29]Що пiдволе,/повiр,/яве ото пiд буле/ Повiщає усе//
  2.л /Ото питаєся,/пiд/те, понабуле, дає/пiдво?//
  3.л /Повiє як буря -/пiдсiє/досi//
  4.л /Святе мiрою,/повiр,/по вiрi/пiднаносе//
  5.л /Ява та понесе/окови/Iрiю/ Понинi нас/якось/тiше//
  6.л /Утяв, а пiд/ не те понаносе/ Ту волю утяв, але косо//
  7.л /Повити Яву -/тi повi май/ Повiє вiра/як убозiй//
  .
  8.л /Ото повiє нище,/пiдво ще понанесе/i ще понесе//
  9.л /Як Божий/понанесе?/ Ото наново як у бiй,/у коси?//
  10.л /Пiдво лає, /понове якi Божий,/якi Божий/укосе//
  11.л /Своє повiє як Божий,/пiдво отi яве - тво укосе/повi отi волi/
  .
  12.л /Потоме - потянеся/ Пiдво лає,/уповає цього укосе //
  13.л /Як понесе/путь волi/поволi- /понесе/те надане//
  14.л /Спинися,/тупе те пише / Подiнуся -/то пиши//
  15.л /По волi,/яка посiє/своє, те i бери /у полi//
  16.л /Явить бурi/пучу Божий,/побажай,/не лая//
  17.л /Де обозрiє -/упиняє убозiй,/ пуще волю/як горе//
  18.л /Вiра/повiє та надане усе/пiднесе, /яве те буле/ Побалує//
  .
  1.п //Пуще булi/повикоси/пiдсi -/ опече вiки буря/пiд вiру
  2.п //Уяву ту пне/у окови,/як посiє/яке убозiй/ у буле
  3.п //Повiє як Божий/пiдво тi i посi,/повiр,/укосе
  4.п //Як повале,/пiд надане яке/повiє цi/посi,/якi оба зло?
  5.п //Де повiє -/путь осяє,/на те має Яву Божий/ Пугає ото Божий?
  6.п //Пiдсi/повiє на оте усе,/понинi має укоси/де були
  7.п //Вповiє/як Божий
  .
  8.п //В очi понесе/якi пiднанiс/пiдво - лiкує Божий/пiд вiру
  9.п //Понове путi усi/ Яву ту пiднове/кволу,/як обозрiє зло
  10.п //Усе ото повикосе/повите/ Повiє ото усе,/яве ото Дажбож озiй
  11.п //Уяву твою ту повiє як зло
  .
  12.п //Пiдво/понесе/та пiднесе/ловко усi -/повi любили?
  13.п //Пише-/опутав як Божий/ Яку волю,/як бажає з дупи усе/i путi усi?
  14.п //Де упиняє Божий,/путi убозi побирає?/ Питаєся,/як убирає?
  15.п //Божий!/Понабий/ нить осю,/поубери,/поугожуй
  16.п //Як Божий,/повiр,/поб`є -/репане[30] буле поб`є зло
  17.п //Пiдволе/те Божий/ Пiдволе/те Божий,/яке убозi - тобi зло
  18.п //У дупi воля/де гузар[31]
  
  ...
  9v
  
  1. /[32]Це ви по вiрi/вiщу вiру викося,/вищi усi/пiдво Ора/як Божий?/ Своє, що посiя, ще повiє/свою цю волю/ Пiдволе/у пуцi волю/як Божий
  2. /Як по вiрi/своє є i Божий? / Путь Божий -/путi вiри/ По волi,/повiр,/пуще волю/укосе/ Явите осе/своє та Божий/укосе
  3. /Суть несе/по вiрi,/усе то - Божий/ Якi Божий/путi сiє -/яве ото Божий,/явить усе/ Воно i нинi дiє,/як Божий
  4. /Усе ото наше - ото по усе - а ото Божий?/ Путає вiру/ Яве ото воля,/яве ото усе/ Оту волю укосе
  .
  5. /Що по вiрi / суще / понанесе / святу вiру, / суще посiє?/Воляу пуцi велаусе, /утяне/у бурi/ Потягає/як бо iзжуй
  6. /Ви окували/по Явi усi/тi пiднови якось?/ Повикуси/ Як убозiй/Явь ота пугає?/ Опутав як/суть Явi?
  7. /Своє/повеле/поволi,/на оте посiє/як Божий/ Яве оте буле/ Яка вiра, /яке убозi зло
  8. /Де, важай,/як Божий/свiт повiє,/рветься яке?/ Як бiльше?
  9. /Як Божий/посiє/оту вiру,/посотаєш/хибу у Русi/ Усе ото волю укосе
  10. /Яве ото усе/те по волi,/поволi/посiє тугу отого
  11. /Усе по вiрi/попiдвiє ото усе/ Явить усе те Божий
  12. /По те Божий/путь осяє/по вiрi
  
  ...
  9r
  
  1. /[33]Ото усе Коло Явi/по волi усе/путає вiра?/ Вiра понесе,/де/пiдсi/яве якi Божий,/добирая усе/ Пiд вiру/питаєся?
  2. /Маєш то нинi усе/по волi -/усе ото Божий/у Явi те повикосе/ Ота Яв не явиться, /явить - важай,/укосе/ Миру/побажай
  3. /Ото, важай,/пуще усе/своє оте вiкує/ Явить ото Божий,/питаєся?/ Маю ту вiру-/понесе/ Питав, як робе зло
  4. /Усi пiдсi/повiє та повiє,/попутав якi пiд вiру,/пiд Божий/ Уяву ото убере оковиру/ Суто умалює -/яке бiса утiшає
  5. /Як Божий/по вiрi/довiряє,/питаєся?/ Повiє те Божий,/пiдволе, /як пiд волю укосе/ Яве ото поволi - маєту укосе
  .
  6. /Ще пiдво убозiй/потягає Божий/ Явить Боже Ор,/ почому i якi видобули/пiдбори/у Дусi/ Пiдсi кабали/покосе
  7. /Вiра/поволi/посiє отi посi/ Ото по волi/уся ота вiра/ Свята воля/посi тiше/ Повiє як буря/Божий
  8. /Святе повiє -/свiт посiє,/потяне усе/ Тому Ор Божий/явить убозiй, яка/кабала/ Де/воля пiдвою, питаєся?
  9. /Вповiє - опутаєся,/повiє опутав усе/ Повикосе тi посi,/де Божий як посiє?/ Яке Божий
  10. /Усю ото побудує/вiру Божий,/путь у гору
  
  ...
  10v
  
  1. /Що Божий, яку Божий /пiднову ще понанесе?/ Святе усе,/як Божий/у путi вiри/ Уяви ото усi укоси/дає убозiй
  2. /Як, убозiй,/як Божий/путь осяє,/попутає вiру?/ Поважай/своє ото,/повiє як Божий/ Питаєся,/яке Божий?
  3. /Якi пiдво/усе ото несе?/ Та поволi/воля/утiшає?/ Поволi/укосе
  4. /Святе посiє оту вiру/ Пiд важай,/як Божий/святе понасiє,/пiдпотяне усе,/усю оту вiру /як убозiй
  5. /Пiдiма/усе та наносе/яке Божий/ Святе пишу/ Святу вiру/поволi,/яку Божий/у свiт посiє i тишу
  6. /Пiдважуй,/повiр,/пiд путi сi/своє ото усе -/святе важай/ Свою ту волю/повiє Ор Божий
  7. /Своя та воля/посiє тишу, поволi опанує тишу як Божий?/ Як убозiй попитає бiй?
  
  ...
  10r
  
  1. /[34]Що повипитуєш пiд вiру? / Випитав якесь/повiр`я i пише,/що повикували/ Повiщаю - побалує,/усе ощупає твоє зiло
  2. /Як понесе?/ Путi має вiра,/по бурi/путi усi/вiдає - пообозрiє/ Яве ото усе, оте поволi явить,/як Божий/не утiше яке
  3. /Свята вiра яве отi посi,/як Божий/повiє путi усi/ Святу посiє/поволi/вiру/ Осяє ото усе,/косе/укосе
  4. /Де вiра -/побажай,/попитая усе -/путi яве, путi усi/ Вiруя/у Божий /- путi по вiрi/якi, важай,/викосе?
  5. /Своє те посiя,/святе по волi/повале,/питаєся?
  .
  6. /Усе по невiрi/питає ся/ Повiр,/питає Божий,/ а своя путає воля усе якось/ Посiє/ото Божий/пiдсi
  7. /Як посiє/своє те по волi усе те побажай -/осяє ото усi, як Божий, путi/ Якi, убозiй,/як обозрiє має зiло
  8. /Святе по вiрi,/повiр,/яве оту волю/поволi/ По волi i вiра/ Повале/як Божий,/як буря
  9. /Вашi тi повiр`я/пiд вiру?/ По вiрi/посi /тобi - i зжуй/якось/ Повiє як Божий
  10. /Яве святе у горi,/витаврує/у пуцi усе/ Путi вiри /вiдає убозiй?/ Усе ото важай
  11. /Одозве ото уповаю пiд вiру/святе усе/ Свята вiра, питаєшся, яка?/ Яве ото буря
  12. /Одозве як Божий/ Яке Божий -/святi посi,/свята вiра
  
  ...
  ...
  Ссылки на иллюстративные материалы стр. 1 - 10:
  http://or-ch-blog.blogspot.com/
  
  
  P.S.
  Для расширения возможности обработки текста оригинала, ускорение процесса получения полной реконструкции текста, хотя бы по одной тематической версии, нужна помощь (финансовая или техническая). Для тех, кто имеет возможность и желание оказать такую помощь, обращайтесь по эл. адресу - буду приятно удивлен
  e-mail: echorny [@] yandex.ua (не забудьте убрать []).
  
   Новую (уточненная в сентябре 2012г) редакцию реконструкции см. http://www.proza.ru/2011/01/26/1215 или http://www.mykola.com/index.php?option=com_content&view=category&id=39&Itemid=34
  --------------------------------------------------------------------------
  Примечания
  [1] Рукопись Войнича - http://uk.wikipedia.org/wiki/% D0% ... D0% B0
  [2] Е.В. Чорный "Чар-Книга. Из опыта расшифровки "Рукописи Войнича". - Язык и история: сборник научных трудов. - Киев, Умань: КГУ, ЧП Желтый, 2010. - Вип.135. - С. 39 -71.
  или см. Voynich Manuscript / / Из опыта расшифровки "Рукописи Войнича" (статья) в эл. журнале TrypillianCivilization http://www.trypillia.com раздел Linguistics
  [3] Е.В. Чорный "К вопросу реконструкции текста рукописи Войнича". - Язык и история: сборник научных трудов. - Киев: КГУ, 2010 - Вип.141. - С. 4-8
  или см. в TrypillianCivilization http://www.trypillia.com раздел Linguistics
  [4] Послание Орияна Хазарам. Памятник древней украинского языка и публицистики "Рукопись Войнича". - Киев: Индоевропа - 7503 (1996) - ? 1 - 28с; John Stojko "Letters to God's Eye" - New York - 1978.
  [5] 15v - по принятой нумерацией в библиотеке Йельского университета (США), Yale Library (в опубликованных текстах "Послание Орияна Хазарам" эта страница обозначается как 16L)
  [6] Е.В. Чорный "Чар-Книга. Из опыта расшифровки "Рукописи Войнича". - Язык и история: сборник научных трудов. - Киев, Умань: КГУ, ЧП Желтый, 2010. - Вип.135. - С. 39 -71.
  или см. Voynich Manuscript / / Из опыта расшифровки "Рукописи Войнича" (статья) в эл. журнале TrypillianCivilization http://www.trypillia.com раздел Linguistics
  [7] во смысл-блоком (как уже отмечалось - см. статью по ссылке 6) предлагается понимать определенное выражение (слово), состоящая из наборов согласных, которые явно отделении пробелами в оригинале - в тексте предоставленных реконструкций страниц эти отделения обозначаются помощью риска - |
  [8] согласно азбуки Дж. Стойко см. http://or-ch-blog.blogspot.com/2010/10/english-and-ukrainian-alphabets-john.html
  [9] повя - повиванка, то во что завивают младенца
  [10] "За селом иду, песню Пию .." Колодяженськи песни / / "Я, Боян, Пию любим мне." Гимн Бояна - создано лет за 600 до крещения Руси. http://rius.kiev.ua/nechepa // "Вем, Господи, яко ... есмь и суд себе ям и пiю, не разсуждая Тела и .. "Молитвенник церк.-слав.
  [11] см. в статье "Чар-Книга. Из опыта расшифровки "Рукописи Войнича"
  [12] оригинал стр. 1v http://beinecke.library.yale.edu/dl_crosscollex/brbldl/oneITEM.asp?Pid=2002046&iid=1006077&srchtype=ITEM
  [13] иллюстративные материалы к стр. 1 - 10: http://or-ch-blog.blogspot.com/
  [14]! Страница с разделенным тексту - Данный вариант строк (в иллюстративном материале к стр. 1v зеленого цвета) - версия реконструкции по предположению, что текст страницы состоит из 2-х колонок (левый и правый, потому фотография разделяет строки на две части). То есть за последовательностью прочтения строк не 10, а 20. Похожие страницы в дальнейшем будут представлены также по варианту строки из 2-х уровней, с обозначением в сносках:! Страница с разделенным текстом.
  ! При подаче в виде текста таких страниц - количество строк, соответственно, удваивается. Красным - обозначается начало нового абзаца фрагмента, на которые разделены текст на странице.
  [15] Ор - первоначальное имя собственное Отче-Бега в космогонично-мировоззренческом (Вселенной, Святое) розуминни.Звидсы - Ору-сыновья, Ору-си, что со временем перешло в сокращенные формы: Ру-сыны ру-се, Русь современные варианты: Орияны, орийцив (а не арийцы). В дальнейшем тексте реконструкции Правые-Словно понятие Вышнего Света, которые встречаются по тексту, предоставляются с большой буквы в любом месте в предложений. К таким понятиям относятся: Га - первоначальное имя Матери-земли, Ма-тера (terra) Ра - первоначальное имя ближайшей звезды-светила (предварявший будущий - Солнце), а также Ир (Ирие), Правь, Явь, Навь, также Веды. Относительно первоначальных Имен, как именно имен собственных, которыми пользовались древние знатоки ПравоСловного верования - Орочи, Рахман, волхвы, ведуны подробнее см. раздел "Национальные Духовны Ориентиры" в "Арийская Идеология" http://h.ua/story/42750/
  [16] в пуци (пук) - пук чего, пучок; в отчаянии / / Пуцята Вышацич - кие?ски ваявода / / "И пуця яму нямашка" (Михась Лынько? На чырвоных лядах (Уры?ки с Рамана) / / "возле каждого ника есть значок ">" - пуцяеш и вперед "
  [17] подвел - 1) когда человека злой ветер продует 2) прививки на пидвиях
  [18] потяты - порезать, порубить
  
  [19]! Возможно страница с разделенным текстом только с 5 строки
  [20]! Страница с разделенным текстом (похоже только начиная с 8 строки
  [21] сонник Побоище толкование сна о побоище "/ / Цецорськепобоище / / Книга о побоище Мамая. Украинская литература XIV - XVI вв.
  [22] изжить, истощал, - живешь чего, что; истощал, - Вим,-вить и расхожее,-Жиймо, - живите
  [23] "Пома Бог, имей Бог, гей газдинонька! \" Где-когда надежда дорогая \ Рукавом мне Пома "\ \
  [24] Бай - Одно из названий дохристианского волхва, обладавший поэтическим даром; в более поздние времена так называли носителей устного народного творчества
  [25] Возможно! Страница с разделенным текстом (?) - В данном варианте тексты представляются единственным строкой, разделения - / /
  [26] потвар - наговор, оговор, клевета
  [27]! Страница с разделенным тексту - Для данной страницы текст поделен рисунком подано по варианту единственной строки.
  [28]!! Вопрос: с какой строки идет разделение текста через рисунок - в данном случае придания вариант, разделения с 12 строки (курсивом - вариант разделения в строках 2-10)
  [29]! Страница с разделенным текстом (последовательность чтения по "абзацам" в тексте -?)
  [30] Репан мужло, "мурло ты Репан", ".. на тех паломников некультурных, по их вбогую прощу, на Репан их жизни, без веры в бога и черта, становились мы на котурны .." (Анатоль Нимченко)
  [31] место прохода [гузы (кгузы) - узлы; пуговицы / / комель (снопа) - Гузырь / / "он нащупал только мешок, по Гузырь наполненный самоцветами / / окоренок [ЛС] - Гузырь-ря http://www .polynet.lviv.ua/tc.terminology/TK_Wisnyk402/TK_wisnyk402_bybl% 27uk.htm)]
  [32] Возможно страница с разделенным текстом (курсив)
  [33]! Страница с возможным разделение текста
  [34]! Страница с возможным разделение текст
  
   Чорный Евгений
  Кив
  
  
  
 Ваша оценка:

Связаться с программистом сайта.

Новые книги авторов СИ, вышедшие из печати:
О.Болдырева "Крадуш. Чужие души" М.Николаев "Вторжение на Землю"

Как попасть в этoт список

Кожевенное мастерство | Сайт "Художники" | Доска об'явлений "Книги"